BOKKLUBBER

Da er vi i gang med en periode med mye lesing! Vi skal ha en lesekonkurranse frem til vinterferien. I stede for at vi samler opp hvor mange minutter hver enkelt elev har lest, samles de i bokklubber. De møtes i hver lesetime, forteller hverandre hva de har lest, og inspirerer hverandre til å lese enda mer. Til sist i klubbmøtet samler de sammen antall leseminutter siden sist, og så gir boksjefen den samlede tiden til meg.

Publisert av

Elin Måge Bjørnegårdslærer

Jeg er en lærer som deler fra sin egen undervisning. Det kan være undervisningstips, videoer eller musikkvideoer hentet fra min egen hverdag. Jeg er lærer i norsk og musikk på Bjørnegård ungdomsskole i Bærum. Jeg blogger her og på Facebook (se link i margen). Undervisningsvideoene mine finner du på kanalen min på YouTube. Bilder fra undervisningen min finner du på Instagram (begge: se link i margen).

Legg igjen en kommentar